Casa Usher: la teva nova llibreria a Barcelona

La pròxima primavera obrirem una nova llibreria a Barcelona. Hem trobat un local al carrer Santaló 79, a prop del Mercat del Galvany que un cop reformat, creiem que us sorprendrà.

CasaUsher_pati

Des de fa temps estem invertint esforç, dedicació i diners per convertir-la en realitat, però necessitem el vostre suport per acabar de reformar, vestir i omplir el local. Amb les vostres aportacions a totsuma.cat i la nostra feina diària serà un espai on llegir, compartir, tastar, aprendre, … i que tindrem a punt per Sant Jordi.

Volem aixecar Casa Usher: ens ajudes?

 

La próxima primavera abriremos una nueva librería en Barcelona. Hemos encontrado un local en la calle Santaló 79, cerca del Mercat del Galvany que una vez reformado, creemos que os sorprenderá.

Desde hace tiempo estamos invirtiendo esfuerzo, dedicación y dinero para convertir en realidad nuestra librería, pero necesitamos de vuestro apoyo para acabar de reformar, vestir y llenar el local. Con vuestras aportaciones en totsuma.cat y nuestro trabajo diario será un espacio en el que leer, compartir, probar, aprender… y que tendremos a punto para Sant Jordi.

Queremos alzar Casa Usher: ¿nos ayudas?

Anuncis

2 pensaments sobre “Casa Usher: la teva nova llibreria a Barcelona

  1. Bon dia.
    Somos la editorial 2deLetras.
    Nos parece fantástico que abra una librería en los tiempos que corren. Hace un año nosotros decidimos crear una editorial y nos llamaron locos…

    Estamos a vuestra disposición si necesitáis alguna obra de nuestra editorial, tenemos pocas de momento, no dudéis en poneros en contacto con nosotros. Esperamos poder ayudaros.

    Un saludo, y mucho ánimo, que seguro no os falta.

    Manel

    M'agrada

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s